Ook nu geldt onze normale levertijd. Geen zorgen, wij hebben onze retourtermijn tot 60 dagen voor u verlengd.
  • De grote plus in plus-size mode | 42-66
  • Achteraf betalen
  • Veilig winkelen
  • 60 dagen retourrecht
Informatie over Corona

Hulp

Waar is de bestelbon?

De functie "Bestelbon" wordt momenteel herzien en zal binnenkort beschikbaar zijn.

Welke maat heb ik?

Het is voor ons erg belangrijk dat u tevreden bent met uw aankoop. Op onze pagina met maattabellen vindt u daarom uitgebreide informatie omtrent de thema’s maten en pasvormen. Op deze manier vindt u eenvoudig en snel uw juiste maat bij Meyer Mode. Uiteraard kunnen wij u ook telefonisch maatadvies geven.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Heeft u geen factuur van uw bestelling ontvangen of bent u de factuur kwijtgeraakt? Via ‘Mijn account’ kunt u te allen tijde uw bestelling(en) terugvinden samen met het openstaande bedrag.
Naar ‘Mijn Account’

Waarom kan ik niet inloggen in ‘Mijn Account’?

Komt u niet in uw account? Controleer dan of uw e-mailadres correct is gespeld en of dit het e-mailadres is waarmee u eerder bij ons heeft besteld. Klopt dit en kunt u nog steeds niet inloggen? Dan kan het zijn dat u het verkeerde wachtwoord heeft ingevuld of dat het wachtwoord het niet meer doet. Via onderstaande link kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen. U ontvangt per e-mail een link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen.
Vraag hier een nieuw wachtwoord aan
Kunt u nog steeds niet inloggen of heeft u een nieuw e-mailadres? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe registreer ik mij voor een account bij Meyer Mode ?

Wanneer u voor de eerste keer bij ons bestelt, kunt u zich tijdens de eerste stap van het bestelproces als nieuwe klant registreren door op de knop ‘Account aanmaken’ te klikken. Voortaan hoeft u zich dan alleen maar met uw e-mailadres en wachtwoord aan te melden.

Hoe wissel ik een kortingscode in?

Een kortingscode kunt u tijdens de laatste stap van het bestelproces inwisselen.
Voorwaarden:
Het is niet mogelijk een kortingscode meer dan één keer in te wisselen.
Per bestelling kan maar één kortingscode ingewisseld worden.
Een kortingscode is alleen geldig op de datum die erbij vermeld wordt.
Er geldt een minimale bestelwaarde bij iedere kortingscode. De minimale bestelwaarde verschilt per kortingscode.
Kortingscodes zijn persoonlijk. Om van een persoonlijke kortingscode gebruik te maken zult u zich in uw account aan moeten melden.

Kan ik achteraf een kortingscode aan mijn bestelling toevoegen?

Wanneer er bij de status van uw bestelling ‚In behandeling‘ staat, kan uw kortingscode achteraf toegevoegd worden aan uw bestelling. U ontvangt geen nieuwe bestelbevestiging, de korting is dan zichtbaar op de bijgeleverde factuur. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice en vermeld uw klantnummer en/of persoonlijke gegevens.

Kan ik meerdere kortingscodes per bestelling inwisselen?

Per bestelling kunt u maximaal één kortingscode inwisselen.
Uitzondering: heeft u een verjaardagskorting ontvangen, dan kunt u deze code wel met een andere kortingscode combineren. Helaas is het nog niet mogelijk om uw verjaardagskorting samen met een andere kortingscode online in te wisselen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice en vermeld hierbij dat u een verjaardagskorting heeft ontvangen.

Wat zijn de bankgegevens van Meyer Mode ?

Commerzbank
IBAN: NL15COBA0637030893
BIC: COBANL2XXXX
Wanneer u een betaling aan ons overmaakt, vergeet dan niet uw klantnummer erbij te vermelden. Op deze manier kunnen wij uw betaling correct verwerken.

Ik kan een artikel uit de catalogus niet online bestellen

Kunt u een artikel uit de catalogus niet online vinden en/of bestellen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik in termijnen of op rekening betalen?

Bij Meyer Mode kunt u op rekening of in termijnen betalen. Hiervoor zijn specifieke richtlijnen van toepassing. Vooraf zullen er een aantal vragen worden gesteld over uw gezinsinkomen, woonlasten en eventuele betalingsverplichtingen om vast te stellen dat u zich niet aan te zware financiële maandlasten bindt. Ziet u tijdens het bestelproces geen termijnbetaling of betalen op rekening tussen de betaalwijzen staan? Dan kunnen wij u deze betaalwijzen bij deze bestelling niet aanbieden. Kies dan alstublieft een andere betaalwijze.

Hoe stuur ik een artikel terug?

U kunt uw aankoop binnen 14 dagen eenvoudig en gratis herroepen:

  • Verpak het artikel ongedragen en onbeschadigd indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking.
  • Vermeld bij voorkeur op de retourbon de reden van retourneren.
  • Leg het artikel / de artikelen samen met de retourbon terug in de doos en sluit hem goed af.
  • Plak de retoursticker op de doos.
  • Geef het pakket af bij een DHL Parcelshop.

Bij het afgeven van uw pakket ontvangt u een verzendbewijs. Bewaar dit verzendbewijs goed totdat u van ons de bevestiging krijgt dat wij uw retourzending hebben ontvangen.

Hoe krijg ik mijn geld terug van een retour gestuurd artikel?

Wanneer u een artikel retourneert dat u al betaald heeft, storten wij automatisch het bedrag terug. Hoe u het bedrag ontvangt is afhankelijk van de door u gekozen betaalwijze.

Als u met creditcard heeft betaald:
Bij creditcardbetalingen ontvangt u een credit op uw creditcardrekening zodra wij uw herroepingsmededeling of retourzending hebben ontvangen. U ziet deze terugbetaling vaak op uw volgende creditafschrift terug.

Als u met PayPal heeft betaald:
Bij PayPal-betalingen ontvangt u een tegoed op uw PayPal-account. Dit tegoed zal worden bijgeschreven nadat wij uw herroepingsmededeling of retourzending hebben ontvangen.

Als u op rekening of onder rembours heeft betaald:
Hebt u een te hoog bedrag overgemaakt of wilt u een artikel terugsturen nadat u het bedrag al heeft overgemaakt, dan wordt het bedrag als tegoed op uw klantrekening bijgeschreven. Dit tegoed kunt u bij u volgende bestelling besteden. In ‘Mijn Account’ kunt u de af- en bijboekingen zien.

Let op: bij betaling onder rembours blijven de rembourskosten van €5,00 voor uw rekening.
Naar ‘Mijn account‘

Een vraag, opmerking of klacht?

Indien u een vraag opmerking of klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.


Contact
010-447 98 90Wij beantwoorden uw vragen graag van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 21.00 en op zaterdag en zondag van 08.30 tot 17.00 uur.
BETAALMOGELIJKHEDEN
  • Acceptgiro
  • Maand- termijnen met krediet
  • PayPal
  • Visa
  • Mastercard
  • IDeal
UW VOORDELEN
  • Altijd de juiste maat
  • Perfecte pasvormen
  • Veilig betalen
  • Topprijzen
  • 14 dagen bedenktijd
Veilig Bestellen
  • Thuiswinkel Waarborg
  • ECommerce Europe
  • ForusP Secure
WIJ VERZENDEN MET
De btw is bij de vermelde prijzen inbegrepen. Verzendkosten € 5.95 per bestelling.