Als u een vraag, opmerking of klacht heeft, horen wij dat graag van u. Wij proberen u in alle gevallen snel een antwoord te geven. Betreft uw vraag of opmerking een klacht, dan proberen wij deze zo snel mogelijk naar uw tevredenheid op te lossen. Mocht u toch niet tevreden zijn over onze producten of diensten, dan kunt u dit melden aan onze klantenservice: service@meyer-mode.nl . Wij zullen dan eerst in overleg met u proberen tot een goede oplossing te komen. Als u uw klacht per mail stuurt, krijgt u direct een ontvangstbevestiging van uw klacht. In ieder geval krijgt u van ons binnen 14 dagen na de ontvangstdatum van uw klacht antwoord over de afhandeling van uw klacht. Lukt dit niet dan kunt u uw geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel Waarborg (www.sgc.nl). Tegen betaling van € 52,50,- doet deze onafhankelijke commissie een bindende uitspraak in uw zaak. Wordt u in het gelijk gesteld, dan krijgt u het bedrag van € 52,50,- terug. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.Meer informatie over onze klachtenprocedure vindt u hier.
010 - 447 98 90 | Wij beantwoorden uw vragen graag van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 21.00 en op zaterdag en zondag van 08.30 tot 17.00 uur.
010 - 447 86 20
Meyer-modePostbus 17373000 BS Rotterdam